Hemma igen

Gick inte så jätte bra för älsklings lag igår 6p ifrån att gå vidare till smet idag. :(

Fast älskling va jätte duktig, 9 av 15poäng. Och vissa tog ju inga så tyckte faktist det gick bra för min lilla plutt! :)

Sen när vi kom hem därifrån skjutsade Malin hem oss till mig, sen skulle vi igentlingen in till stan eller älskling ville men jag är jätte förkyld och va typ yr igår så vi kolla på film istället och sov. Sen vakna vi typ 10 idag, åt och kolla lite på tv sen kom Benny och hämta oss så åkte vi och hämta älsklings moppe hos Joel för den va trasig fast sen när vi kom hem till älskling fixade han den va typ bakhjulslagret som rasat så han fixade det medans jag satt och plugga till mitt biologi prov som jag ska ha på tisdag.. känner på mig att det inte kommer gå bra.. :(

Och nyss kom jag hem igen ifrån min älsking, saknar honom massa redan :((

 Funderar på att gå och snyta mig nu sen kanske ta på mig massor med kläder och gå ut och måla lite på ladgårdsväggen.

Bloggar senare igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0