...

Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle sakna dig så sjukt jävla mycke som jag gör.. Jag trodde jag gjorde det som va rätt imot både dig och mig eftersom jag inte han med dig just då, men hade jag väntat några veckor och tagit beslutet så hade det vart helt annorlunda, jag skulle hinna allt. Precis allt jag skulle kunna hålla på med dig nästan varenda dag och kunna rida flera dagar i veckan. Alltså jag fattar inte att jag gjorde så bara för att det kändes så fel just då, hade jag bara väntat ett tag till så hade jag haft kvar dig. Jag saknar dig så sjukt mycke och saknar allt roligt tsm alla mysigakvällsturer och ja precis allt. Hur jag kunde gå ut till dig på kvällarna ifall jag inte mådde bra och hoppa upp och lägga mig på din varma rygg och bara ligga och tänka...

Jag hoppas verklingen att du har det bra hos dina nya ägare och att du får det liv du förtjänar där, jag älskar dig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!

Saknar dig sjukt mycke min lilla Surprise.. :'(      
 

Because I love you     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0