trött

Skola idag sen efter skolan stanna jag i stan med älskling och jesper karlsson sen vid 16 fick jag skjuts hem av stina jespers mamma och sen dess har jag hållit på med London och är klar nu men tror inte det vart ett dugg bra faktist.. Och nu ska jag upp och packa idrottskläder oså sen ska jag börja lite med mitt so-prov som aldrig blir klart, ifall jag hinner. För ska till älskling när hans mamma har slutat och kan hämta mig hinner jag inte börja med det hemma får jag fortsätta med mitt prov hos han för det ska lämnas in imorgon och det är typ hälften kvar för det är sjukt jobbigt att sitta och koncentrera sig på den skiten hela tiden. :S

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0