Boda borg

Skola idag som vanligt fast mycke bättre, åkte till Karlskoga och gick på boda borg hela dagen va riktigt soft och slippa alla lektioner eftersom tisdagar är jätte jobbiga.. Fast när vi va på boda borg vare några turkar som börja dryga satan imot mig och min grupp va med Hannah, Minna, Sanna, Matilda och Amanda. Annars vare jätte bra och skapligt kul va iallafall skönt att åka buss så länge eftersom jag sov både på vägen dit och hem. (a'

Sen när jag kom hem fick jag gå och hämta hundarna långt ner på andra sidan vägen och sen åkte jag till älskling och va där en stund sen vid 20 kanske åkte vi hem till mig och nu kollar vi på film och ska snart sova, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0