15:37

Måste bara börja med att säga att det är så jävla dålig stil av er att göra som ni gör och med tankte på att du inte gör nånting åt det utan bara låter det fortstätta så fattar jag inte vittsen med det, tyvärr..  

Aja, idag skola som vanligt suck... Hade matte prov så får se hur det går kändes väl sisådär så får se vad det blir för nått på det provet, sen hade vi fridrott på idrotten gick faktist bra.

Och nu har jag lagom kommit hem och sitter och lyssnar på musik och tänker, och ska snart gå upp och packa ur och i min väska, duscha och göra mig iårdning. Sen nån gång ska jag till älskling för att följa med när han tävlar i vetlanda imorn, får hoppas att det går bra.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0