Kallt, kallt, kallt

Han tyvär inte blogga igår så bloggar sent idag istället. Imorse när jag vakna och kollade ut så va det massa snö, gillas absolut inte.. Sen tog jag, älskling och emil traktron in till skolan och sladda lite på busstorget oså sen in på första lektionen. Har varit massa jobbiga och tråkiga lektioner idag fick reda på lite betyg på olika grejer typ VG på mitt SO prov, VG på londonarbetet, VG på bildanalysen och lite så, blir spännande att se omdömmena sen. Efter skolan åkte jag, älskling, niklas, emil hem till mig så skulle jag packa fast gjorde det i onödan för när jag va klar hade älskling ångrat sig och skulle sova här inatt. Så då åkte vi in till stan och hämtade upp joppe som skulle med ut till hammar. Sen böt dom till vinterdäck och lite sånt, efter det åkte vi ut och sladda med aron. Och emil körde ner i diket med kims traktor klantig som vanligt! Efter det hem till älskling sen vidare in till stan för dom skulle tydlingen sladda överallt där också. Sen kom typ jesper på sin moppe och körde omkull, hahah lika kul som vanligt att kolla på han. Sen åkte vi ännu mer och joppe och jesper satt på flaket medans jag, älskling och emil satt inne i traktorn. Sen skjutsade vi hem jesper sen hem, fast när vi skulle svänga upp på vår väg så var det inte plogat och det är typ 20-30cm snö så då körde dom fast igen, fast då gick jag sista biten orkade inte vänta på dom längre då. ;s

Och nu ligger jag i min varma säng, och nyss kom älskling in så nu blir det sova, ÄNTLIGEN har väntat hela kvällen på att få sova!

 Bild på kims traktor när emil körde i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0