:)

Han inte blogg igår men skola som vanligt, sen hem till älskling och va med han i garaget hela kvällen och sen kom mikaela och sam en sväng och kolla när jag städade kims traktor och älskling skruva. Sen imorse när vi vaknade blev det att äta och göra sig iordning sen åkte vi ner till motala och där skulle malin (kims mamma) in på Ö & B så passade på att köpa farsdag present till pappa sen åkte vi vidare till gokarten. Sen körde vi gokart med ett gäng speedway förare i våran ålder gick faktist skapligt bra för mig med tanke på att det va första gången. Men det va sjukt kul, förutom att en körde in i mig så jag har sjukt ont i ryggen :(

Och sen när vi kom hem därifrån kom Emil tornfors så hjälpte älskling honom att sätta dit glas till strålkastarna fram. Och efter det kom peter och emil så när emil t hade åkt hem åkte vi in till seven och va där med lite folk, alla satte massa klistermärken på joels traktor, och dom gick knappt att få bort sen. ;s

Sen körde joppe hem älsklings traktor och peter åkte sin till hammar och nu har dom åkt så nu ska jag bara göra mig iordning sen måste jag seriöst sova. Är grymt trött och måste sova, pussgodnatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0