För dom som orkar läsa och som bryr sig..

Lite om min finase Kim..! <3

Ååh, alltså det finns verkligen bara en person i hela universum som betyder så mycke för mig och som jag älskar utav hela mitt hjärta.. Som jag gör precis allt för, men endå så känns det inte som jag räcker till ibland. Alltså älskling du är mitt allt, du kommer aldrig att förstå hur lycklig jag är över att du är min. Just min när du skulle kunna va vems som helst. Och efter allting som jag har gjort imot dig även om jag verkligen inte mena allt och som sakt, jag va verkligen inte mig själv då.. Det kändes som om det inte va jag som bestämde över mina handlingar utan att det va  hon. Och såhär i efterhand när man tänker på allt så känns det som om allt hon gjorde imot dig och framförallt imot mig va meningen inga misstag ifrån henne. Hon lurade mig på samma sätt flera gånger och sa att allt skulle bli mycke bättre utav det. Men den enda som mådde bättre av det va nog bara hon själv.. Alltså jag har aldrig mått så jävla dåligt som jag gjorde utan dig, jag grät seriöst i timmar varenda kväll, jag sov hur jävla dåligt som helst på nätterna knappt ingenting... En gång när jag skulle gå till mitt rum kändes det som om benen bara försann för mig allt blev bara svart... Alltså jag har aldrig mått så dåligt det kändes som om hela mitt liv va förstört som om jag bara skulle dö där på golvet, alltså älskling jag har gjort så många misstag i mitt liv men jag ska aldrig göra om det. Aldrig lämna dig igen, det kommer bli min död.. Alltså ingen kommer någonsin förstå varför jag lämna dig när jag älskar dig så mycke som jag gör. Men hon va bara avundsjuk ljög för mig, verkligen bara förstörde för mig, och eftersom hon VA min bästa vän så va det klart att jag lita på henne jag trodde på precis allt hon sa fast sen efter nån månad insåg jag när jag märkte att hon kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet.. Min och hennes vänskap försvann mer och mer och nu finns den absolut inte mer efter ALLT hon gjort imot mig inte bara det med dig utan massor mer. Fast det är det förfluta nu det har ju gått 6 snart 7månader.

Alltså det bästa som hänt mig va när jag tog kontakt me dig igen jag visste att du va med din nya tjej att det igentligen va taskigt osv. Men jag ville ha dig då, nu och föralltid! 

Du hade ju som sakt va sagt till mig när jag lämna dig att du skulle göra allt för mig och att du älskade mig vad som än hände..

I höstas när vi va tsm 6/11-23/6-2009 skrev du..

"Har du hört låten Tell Laura?"

Jag,

"Nej, tror inte de vadådå?"

Sen skrev du värsta långa fina texten till mig om de, kan den fortf i huvudet men orkar inte skriva det nu.. :(

Sen när jag visste att du va med din tjej skrev jag til dig "Tell laura I love her"

Jag tänkte att hon skulle bli fundersam och att du skulle börja tänka på mig igen..

Några dar efter den 16:onde skrev jag till dig hur otroligt mycke jag sakna dig och att jag verkligen ville ha tillbaka dig.. Klockan va väl runt 23 nånting, senare efter 00.00 kanske 00.57 om jag kommer ihåg rätt fick jag ett sms ifrån dig

"Jag dumpa ... för dig nu, hoppas jag har gjort rätt"

Och sen sa du att du ville vänta med ett nytt förhållande men vi bestämde att vi skulle träffas ganska snart och innan vi blev tsm igen. Det hade ju endå gått en tid sen sist....

Men innan jag somna skrev du,

"My love for you will never die!<3<3<3<3"

Men vi smsa hela nästa dag den 17/1 din födelsedag, sen på kvällen 21 kanske så fick jag ett sms ifrån dig där du fråga om jag ville ha dig, jag svara ja klart jag vill lixom det va självklart för mig, du typ fråga om vi skulle bli tillsammans igen. Jag bara jaa, men vi skulle väl vänta? Du bara men jag kan inte vänta jag vill ha dig, jag har väntat hela dagen på att du skulle fråga.. Jag kände mig så dum då att jag inte hade förstått de och frågat dig... Sen den stunden har jag vart den lyckligaste flickan i hela världen att va med dig är som att sväva på moln.. Jag kan fortfarande inte fatta att du är min även om det snart har gått 7månader alltså du är så obeskrivligt underbar och så jävla snäll imot mig hela tiden..

Även om jag skäller på dig blir arg eller ledsen så är det verkligen inte ditt fel, det är jag som har förhöga förväntningar hela tiden, jag har alltid vart sån och eftersom jag tänker att allt ska bli på ett visst sätt sen blir det inte det, då blir jag så jävla besviken och det är verkligen inte ditt fel det är mitt fel även om du har fått ut över det ibland så ska du inte ta åt dig det!

Som sakt det är absolut inte ditt fel det är mest mitt ibland kan det väl va ditt fel men alltså det går ju knappt att va arg på en sån underbar kille som dig!

Jag älskar dig Kim Åsling!

17/1- 2010,

Föralltid vårat datum,

Du är min bara min och det ska du va tills jag inte andas längre!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0