Dagen innan skolan

Va i A-sund igår kväll  med massa trevligt folk åkte in med Kimälskling och Niklas sen drog vi till 7-11 och va där hela kvällen typ.
Sen åkte jag och älskling hem till mig vid typ 1 och gick och la oss, vaknade vid 11-12 idag sen skulle älskling upp till Jesper och kolla på hans traktor. För Gunnar hade kört i med Jespers traktor så det va väl mest skrot av den i mina ögon just nu alltså usch så den såg ut! :((

Sen åkte vi hem till mig igen och älskling lämnade mig, sen åkte han igen och då kom jag på att han hade min mobil i sin ficka så ringde på både hans och min mobil tillsist märkte han det och kom tillbaka med den. :)

Aja och nu sitter jag här värsta ensam och saknar min älskling sjukt mycke!!

Och imorn börjar skolan ingen, jippi eller vad man ska säga saknar det inte direkt men ska väl bli kul att få träffa alla igen! :)

Och på tisdag ska jag klippa mig men har ingen aning om hur, kom gärna med förslag! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0