Bilder från dagen

Ja, iallafall så jag fick med mig kameran men va nästan slut på batteri så han inte ta så mycke bilder..

  

Men jag började med att ta ut Hoppsan vilket gick väldigt bra.

Bild 1, Hoppsan så fin.

Bild 2, Jag brukar ha han gå lös brevid mig och res som de va sa han bara hej då.

Bild 3, 10sekunder senare kom han travandes tillbaka.

Bild 4, Klipaus på stenen.

Bild 5, Äntlingen tillbaka i hagen!


Sen tvättade jag Nalle, och efter det va det dax att ta ut Bailys lite. Fast har inga bilder ifrån när jag va ute och gick med han bara två stycken när han är i hagen..

Bild 1, Så söt försöker få tag i min hand.

Bild 2, Så fin så!

Sen iallafall så gick jag för mig att jag skulle ut och rida så tog en sväng på lilla Ballerina. Sen när jag kom hem så kom Frida älskling hit! :)

Sen städade jag mitt rum och fixade med det, sen på kvällen kom älskling igen! :) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0